Valorant'ın Operatör Keskin Nişancı Tüfeği

Valorant'ın Operatör Keskin Nişancı Tüfeği

Valorant'ın 1.09 notları, Operatör'ün neden daha pahalı ve biraz daha hantal hale geldiğini açıklıyor.

Valorant yama 1.09 çeşitli değişiklikler içeriyor, ancak Riot, konuşmanın çoğunun tek vuruşla öldüren Operatör keskin nişancı tüfeğindeki (Counter-Strike'ın AWP'sini temsil eden) ayarlamalar hakkında olacağını biliyor. Değişiklik günlüğünün önünde bir açıklamanın yanı sıra, onlara posta göndermeden önce okumanız için birkaç rica vardır.

"Ama hepiniz 'oğlumu nasıl katlettiklerini' görmeden önce," diye yazdı geliştirici, "baş tasarımcılarımızdan birinin analizimizde size rehberlik etmesine izin verin."

Asi olacağım ve değişikliklerle başlayacağım. Operatör artık daha pahalı, 4.500 $ 'dan 5.000 $' a çıkıyor, daha az bacak hasarı veriyor ve biraz daha yavaş ateş ediyor. Dürbünle hareket etme biraz daha yavaştır ve silah hareket ettikten kısa süre sonra hatalı hale gelir ve durduktan sonra isabet etmesi daha uzun sürer. Ek olarak, tüm silahlar zıpladıktan sonra daha uzun süre hatalı kalacaktır.

Şimdi açıklama. Fiyat değişikliği yapıldı çünkü Riot bazı oyuncuların üçüncü turda bir Operatör ve tam zırh almayı başardığını ve ardından "yarı boyunca ek Operasyonlara yol açan kartopu" yaptığını fark etti.

Riot, "Yeni fiyat noktası, Operatörün görünüşünü geciktiriyor ve bir elde ölüm cezasını artırıyor" diye yazdı. "Bu premium silahı kullanmanın riskini / ödülünü daha iyi dengelemeyi umuyoruz."

Silahtaki işlevsel değişikliklere gelince, fikir, silahtan itildikten sonra bir açıyı yeniden gözetlemeyi zorlaştırmaktır.

Riot, "Siz Agresif Operatörler için - bir Operatör ile kuru gözetleme açıları istediğimizden fark edilir ölçüde daha etkilidir (özellikle atlama gözetleme yaparken)," dedi. "Ek olarak, bir Operatörü yardımcı programla bir açıdan uzaklaştırmak, kullanıcı rakibine güvenilir bir hızda tekrar göz atıp onu öldürebildiğinden daha az değerli hissettiriyor. Bu mekanik değişiklikler paketi (ölü bölge, kapsamlı hareket hızı, ateşleme hızı, donatma süresi , zıplama yanlışlığı) bu sorunları hedef alır ve yüksek hareket kabiliyetine sahip Operatör oyunundaki karşı oyunu arttırır. Operatör, gözetleme açılarında hala oldukça güçlü ancak öngörülebilir tekrarların cezalandırılması daha kolay olmalıdır.

Görünüşe göre, değişiklikler Valorant alt dizininde çoğunlukla iyi karşılandı, ancak istenen etkiye sahip olup olmadıklarını bilmek için yeterli zaman geçmedi - Op'u marjlara itmeden seçme riskini artırdı. Zaman (ve muhtemelen Riot'un topladığı veriler) gösterecek.