Diablo 4 güncellemesi hikaye anlatımı çok oyunculu ve dünya fikirleri hakkında daha fazla bilgi veriyor

Diablo 4 güncellemesi hikaye anlatımı çok oyunculu ve dünya fikirleri hakkında daha fazla bilgi veriyor

Blizzard, Diablo 4'ün etrafta başka oyuncular olsa bile tehlikeli hissetmesini istiyor.

Yeni bir Diablo 4 güncellemesi, Blizzard'ın ilerlemeye devam eden ve COVID-19 salgınının getirdiği "zorluklara" rağmen son zamanlarda bazı erken oyun testlerine tabi tutulmuş olan iblis avcılık ekstravaganzası ile neler olup bittiğine yeni bir bakış sunuyor. Güncelleme, herhangi bir önemli duyuru içermiyor - henüz yayınlanma tarihi yok - ancak çok oyunculu aksiyona nasıl yaklaştığı ve hikayesini anlattığı şekilde yapacağı bazı değişiklikler de dahil olmak üzere oyunun temel sistemleri hakkında daha fazla bilgi veriyor.

Diablo 3, NPC'lerle yapılan görüşmelerde "karakterin adı ve portresine sahip UI bölmelerine" güvenir, ancak Diablo 4 hem otomatik olarak oluşturulan hem de "manuel olarak koreografiye tabi tutulan" konuşkan bitlerle daha karmaşık bir yaklaşım benimser.

Blizzard, "NPC'lerle basit etkileşimler için kamerayı karakterlere yaklaştırıyoruz (yine de genel bir izometrik hissi korurken) ve konuşmaların genel özünü vermek için bir animasyon kütüphanesi kullanıyoruz." "Daha karmaşık sohbetler için benzer bir kamera yaklaşımı uyguluyoruz, ancak burada karakterin hareketleri ve animasyonları daha kasıtlı olarak el yapımı. Bu, sizi mümkün olduğunca dünyada tutarken karmaşık olan karmaşık anlar sunmamızı sağlıyor."

Hikayedeki özellikle önemli anlar için Blizzard, oyunun daha sinematik bir sunum için kamerayı kontrol ettiği "gerçek zamanlı cutscenes" i de kullanacak. Bu yaklaşım, karakteriniz hangi zırh ve silahla donatıldıysa görüneceğinden daha kişiselleştirilmiş bir deneyim sağlayacak ve mevcut çözünürlük ve grafik ayarlarınızda da görüntülenecek.

Çok oyunculu tarafta, Blizzard, geniş amacının MMO topraklarına tam olarak girmeden paylaşılan dünya unsurlarını dahil etmek olduğunu söyledi, diğer oyuncuların çok sık dolaştığını görürseniz dünyanın daha az tehlikeli hissetmeye başladığıdır.

"Zindanlar ve önemli hikaye anları her zaman özeldir - sadece oyuncu ve partileri," dedi Blizzard. "Hikaye anları tamamlandığında ve kasabalar sosyal merkezlere dönüştüğünde, kasabada birkaç kişiye rastlarsınız. Yoldayken bazen burada ve orada bir oyuncuya rastlarsınız. Ve son olarak, bir bir dünya etkinliğinin gerçekleştiği yerde, yamyam bir kalabalığın saldırısına karşı savunmaya çalışan veya BlizzCon'da gösterdiğimiz şeytani dünya patronu Ashava'yı devirmeye çalışan daha büyük bir cemaat görürdünüz. "