Cyberpunk 2077 ile uygulamalı: Özgürlük, dünya inşası ve özelleştirilebilir bölge

Cyberpunk 2077 ile uygulamalı: Özgürlük, dünya inşası ve özelleştirilebilir bölge

Cyberpunk 2077 bir kez daha CD Projesi Red'in dünya binasının yenileceğini kanıtladı

Dex DeShauwn'un arka koltuğuna başımı hızlandırdığımız silah atışlarına neyin sebep olduğunu görmeye çalışırken, Cyberpunk 2077 dünyasının The CD Projekt Red'in The Witcher ile belirlediği beklentileri karşılayacağını biliyorum. 3. Night City'nin Haywood bölgesinin bir köşesinde oynayan kaos benim yaptığım şey değil, organik olarak olan bir şey. Orada tam olarak ne olduğunu asla bilemeyeceğim, ama yanımda arka koltukta gerçekleşen büyük bir hikaye ritminden beni rahatsız etmenin ciddi bir dünya inşası gerektirdiğini biliyorum.

CD Projekt Red, oyun endüstrisinde usta dünya üreticileri olarak biliniyor. The Witcher 3 2015'te piyasaya çıktığından beri, CD Projekt Red'in yarattığı organik dünyaları taklit etmeye yaklaşan birçok oyunumuz oldu. Ancak, Horizon Zero Dawn ve Assassin's Creed Odyssey gibi oyunlardan, Rockstar'ın kendi destansı Red Dead Redemption 2'ye kadar, CD Projekt Red'in dünyalarının sizden bağımsız olarak sizden bağımsız olarak nasıl göründüğüne benzemeye yaklaşmadı.

Oyunun dört ya da bu saat açılışında oynadığımı gören Cyberpunk 2077 ile bu ilk uygulamasından, CD Projekt Red'in bir kez daha canlı bir dünya inşa etmekten kaçınmadığı açık, ama bu sefer yapıyor Night City ile her zamankinden daha büyük ölçekte. Bu, neon ve sızan, kendi ritimleri ve hayatı V olarak yaptığınız şeyin dışında olan tehlikeyle dolu bir metropoldür. Sivilleri sokakta dolaştırmak için biraz fazla zaman harcadım (ferahlatıcı gerçekçi vücut tipleri ile, Ekleyebilirim) ve yabancıları seçtiğimde arayabileceğim ya da sadece çeşitli yan görevleri, ödülleri ve diğer aktiviteleri bir çeşit kentsel akne kopması gibi izleyerek dolaşabileceğim konuşmaları olan kişilere bakıyorum.

Ancak herhangi bir açık dünya oyunu gibi, oyuncu seçimine büyük bir odaklanma var ve bu en başta başlıyor. Oyun başlamadan önce üç arka plandan birini seçebilirsin: Nomad, Street Kid veya Corpo. Takip eden açılış misyonu hangisini seçtiğinize bağlı olarak tamamen farklı olacak ve o zamandan itibaren oyunun hikayelerinin çoğundan ve diyaloğun çoğu sizin arkanızdan da etkilenebilir. Davranış şekliniz, insanlarla konuşma ve nihayetinde karar verme şekliniz şüphesiz V rolünü oynamayı nasıl seçtiğinizden ve ayrıca nereden geldiğini bilmekten etkilenecektir.

Üst düzey tasarım tasarımcısı Philipp Weber “O noktadan sonra bile, hepsi birleştiklerinde, hala daha hafif etkilere sahip olmaları,” Yaşam yolları hakkında da çok ilginç olduğunu düşündüğüm açıklıyor. "Bazen sadece rol yapıyorsun ... ama oyunun sonuna kadar oyunun sonuna kadar daha büyük etkiler yaratabilir."

"Yani, örnek olarak, daha çok şirketlere dayalı görevler varsa, diyelim ki, bir yönetim kurulu toplantısına katılabilirsiniz. Kurumsal yaşam yolunuz varsa, elbette şimdi seçenekler elde edersiniz. Çünkü böyle bir durumda nasıl konuşacağınızı biliyorsunuz ve bu göçebeler için de geçerli. Eğer Badlands'deyseniz, bir Göçebe klanı ile tanışabilirsiniz Tabii ki, eğer bir Göçebe yaşam yolunuz varsa, şimdi daha fazlasına sahipsiniz. Daha fazla bilgiye sahipsiniz ve aslında oyunun geri kalanında bu rol oynama yönünü korumaya çalışıyoruz. "

Bu oyun için, en üst düzey askeri sınıf siber yazılımlarla kandırılmış bir Arasaka cesedinin cazibesine kapılan Corpo rotasını izlemeyi seçtim. Her şey ilk başta harika hissediyor, patronumla buluşmak için yolda parlak Arasaka kulesinin etrafında dolaşıyor, ancak işler hızla bana karşı dönüyor ve sonunda beni Jackie ile çalışan Haywood bölgesinde küçük bir daireye zorluyor. Burada üç ayrı hikâye birleşecekti: Göçebe, Badlands'den Gece Şehri şehir devletine doğru yolunu bulmuştu ve Sokak Çocuğu, iki yıl başka bir yerde geçirdikten sonra neon karanlığın doğum yerine geri döndü.