Among Us Oyuncuları Öldükten Sonra Koruyucu Melek Olabilir

Among Us Oyuncuları Öldükten Sonra Koruyucu Melek Olabilir

InnerSloth, oyuncuların öldükten sonra yapabileceklerini değiştirmek istiyor.


Among Us, iki yıl süren sürpriz, yakın gelecekte bazı değişiklikler görebilir. InnerSloth, tıpkı Mafya'daki doktor rolünün işleyişine benzer şekilde, yaşayan oyuncuları kurtarma yeteneğine sahip ölü oyuncuları koruyucu melekler yapmayı düşünüyor.

 

Washington merkezli stüdyo, bir hayalet olarak oynamak "sıkıcı" olduğu için öldükten hemen sonra ayrılan oyunculara atıfta bulunarak, oyunculara öldükten sonra yapacak daha fazlasını vermek istiyor. Sahtekarlar tarafından öldürülen veya gemiden oylanan oyuncular olan hayaletler, öldükten sonra da görevleri tamamlayabilirler. Tartışmalara katılamazlar veya oyundaki başka bir şeyle etkileşime giremezler ve maç bitene kadar çoğu zaman fazla bir şey yapmazlar. Esasen, asıl oyunun bitmesini beklerken onları meşgul edecek bir şey.

 

InnerSloth programcısı Forest Willard, Twitch'in Weekly Gaming Show'da ilk olarak Inverse tarafından bildirildiği üzere "[Böyle bir değişikliği dengelemek] en zor kısımdır" dedi. "Koruyucu Melekler ve bunun gibi şeyler hakkında çok fazla düşündük, ama bunu başarmak zor bir şey ama kesinlikle bu tür şeyler hakkında düşünüyoruz."

 

Üç kişilik geliştirme ekibi, stüdyonun özellikle öldürülen ilk kişi için oyunu iyileştirmek istediğini söyledi. Tasarımcı Marcus Bromander'e göre bu durumda olmak "berbat" ve ekip "bir şeyler bulmaya" çalışıyor. Yine de koruyucu melek yeteneğinin nasıl görüneceğine dair daha fazla ayrıntı alamadık. Hainlerin kimliklerini ifşa etmeden ekiplerine nasıl yardım edebilirler?

 

Among Us, birkaç yayıncı cinayet gizem maçlarını Twitch'te yayınladıktan sonra bu yıl popülerlik artışı gördü. Oyun, PC ve mobil cihazlarda 100 milyondan fazla kez indirildi (mobil cihazlarda ücretsizdir).